🔹 Korrektur af årsberetninger

Erhvervslivet har brug for os – det kan vi mærke på den store efterspørgsel, vi oplever.



Erhvervskorrektur har fat i sproget og er dermed gennem hurtig og god korrektur med til at skabe et godt afsæt for firmaer, der bestræber sig på at få budskaber ud til befolkningen – nationalt såvel som internationalt.
 
Hvad enten det drejer sig om korrektur af et manuskript, korrektur på et menukort, korrekturlæsning af produkttekster, korrektur af nyhedsbreve, eller om det drejer sig om egentlig tekstforfatning, er vi hos Erhvervskorrektur altid parate til at yde vores solide, grundige og brugervenlige korrekturservice.

Det gælder naturligvis også korrektur på årsberetninger.


 

Korrektur – sproglige perspektiver

Idet mange af vores kunder også har behov for at bevæge sig ud på et globalt marked, har vi engageret os og specificeret os i korrektur på engelsk.

Vi har derigennem indgået samarbejder med firmaer, der jævnligt er repræsenteret på messer, og som dertil har brug for skarpe infotekster på engelsk til deres interesserede publikum.

Læs gerne med her, hvor du kan fordybe dig i vores servicer.

Her støder Erhvervskorrektur til med ekspertise og den velkendte, eftertragtede empatiske kundeservice. Her vil du møde Martin Handberg. 


Han er med til at fordele ordrerne, så de bliver ekspederet til tiden - vi har utrolig kort leveringstid, og vi læser korrektur på engelsk og dansk.

Vores korrekturlæsere er nøje udvalgt og altid med vores kunders ønsker for øje. Derfor kan vi tilbyde markedets bedste korrekturlæsere, der altid er omstillingsparate og lydhøre over for netop de projekter og ønsker, du og det pågældende firma måtte have.

Læs eventuelt mere om det her.


 

Kunder vender tilbage

Vi er et firma, der i alle situationer sætter kunden i centrum, og det lægges der mærke til ude i erhvervslivet.

Vi er kun et opkald væk, og vi tager praktisk taget telefonen til alle tider. Vi er kun en mail borte, og vores svartid er umådelig hurtig.

Man kan med andre ord regne med os under alle omstændigheder, idet der er direkte adgang til vores service. For klarhedens og tryghedens skyld har vi én mand, der sidder med al kundeservice, hvorigennem tillid, empatisk lydhørhed samt konstruktiv løsning skabes.

Vi værner om din udfordring og finder i fællesskab den bedste vej.

Erhvervskorrektur

 

Enkel korrektur – undgå tidsspild ved korrekturlæsning

Vi fokuserer utrolig meget på brugervenlighed og på det gnidningsfrie samarbejde, og af den grund har vi iscenesat en meget brugervenlig bestillingskanal, hvor du via hjemmesiden bestiller korrektur, og hvor vi straks efter modtagelse af din bestilling sender opgaven videre til en udvalgte korrekturlæser, som omgående fordyber sig i teksten.

Vi følger derfra hver eneste opgave til dørs og sikrer os, at du har fået lige nøjagtig den korrektur, du havde i tankerne.
 
Det står som udtryk for den professionalisme, integritet og dedikation, der er grundlinjen i vores arbejde med korrektur.
 
Derudover er det vigtigt at fremhæve, at vi under alle omstændigheder arbejder ud fra en høj moral og med benene solidt plantet i fortrolighed omkring hver eneste opgave – vi garanterer, at pågældende ordre/opgave på ingen måde kommer videre til tredjepart.


 


Bestil korrektur med det samme

Du har naturligvis mulighed for at bestille korrektur med det samme. Det kan du gøre her.
Her vil du erfare, at du har tre valgmuligheder:
 
  1. Basiskorrektur
  2. Udvidet korrektur
  3. Gennemskrivning
 
  • Med Basiskorrektur får du en basal form for korrektur, hvor kommaet bliver sat på plads, mens stave- og slåfejl tilrettes.
  • Udvidet korrektur skaber et dybere blik på teksten, idet der ydermere vil være lette sproglige optimeringer – på sætningsniveau og med eventuelle kommentarer.
  • Gennemskrivning sikrer en decideret redigeringsfase omkring teksten. Her går korrekturlæseren minutiøst frem i teksten og omskriver, samtidig med at teksten modtager vores nuancerede korrekturlæsning.
 
Det er selvfølgelig også muligt at indhente et tilbud på korrektur her.
 

Kort leveringstid på korrektur til erhvervslivet

Har du en brochure på 12 sider, skal vi faktisk kun bruge op til 48 hverdagstimer (2 hverdage) på at rette den igennem. Vi kan endda gøre det inden for 24 hverdagstimer, hvis ekspreslevering tilkøbes.
 
Har du en årsberetning på mere end 20 sider, vil leveringstiden ramme maks. 72 hverdagstimer, svarende til 3 hverdage, og alternativt blot 48 hverdagstimer med ekspreslevering.
 
100 sider rummer en leveringstid på 96 hverdagstimer (4 hverdage), og her er det gennem ekspreslevering muligt at nedbringe leveringstiden med 24 hverdagstimer.
 
Vores priser på korrektur finder du her.
 


Brug for korrektur – kontakt os!

Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. kan du til enhver tid få fat i os. Skriv gerne til os med dit spørgsmål, og vi vil vende tilbage så hurtigt som muligt.
På 7199 8083 kan du altid fange vores kundeorienterede medarbejder, og vær opmærksom på, at servicen altid er i top, og at der altid er tid til lige netop dig og dit ønske.

Derudover er du meget velkommen til at besøge os på vores hjemmeside: Erhvervskorrektur.dk. Du kan også møde os på LinkedIn og på Google+.
 
Vi er den røde tråd i en verden af sælgende ord.



Priser på korrekturlæsning

  • Basiskorrektur

    5995
    • Korrektur mht. stavning og tegnsætning.
    • Pris: kun 59,95 DKK
      pr. side ekskl. moms
      (maks. 2.400 tegn pr. side)
  • Udvidet korrektur

    7495
    • Korrektur mht. stavning og tegnsætning.
      Inkl. sproglig tilretning af
      sætningskonstruktioner.

    • Pris: kun 74,95 DKK
      pr. side ekskl. moms
      (maks. 2.400 tegn pr. side)

  • Gennemskrivning

    9995
    • Tekstredigering, optimering, omformulering og gennemskrivning efter dine ønsker.
    • Pris: kun 99,95 DKK
      pr. side ekskl. moms
      (maks. 2.400 tegn pr. side)
 

Customer Review

No reviews yet
Write a review
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0